kilpasiskot

vittu anteeksi
etten oo niin tyylikäs
etten oo niin elämässä kii

anteeksi kauheasti
että näytän niin vitun heikolta
että tarvitsisin neuvoja
sulta yhtään mihinkään

en oo sillä tavalla ihmisenä siisti
sarkastisesti itsessäni kiinni
oon liian herkkä kilpailemaan
parrasvaloista sun kanssa aina vaan

oon vitusti liian pieni
uskomaan sun puheisiisi

en tajua miksi mua loukkaa
mut toivon etten enää sua kohtaa

sä osut mun kipupisteisiini
oot ehkä jonkun muun heroiini
mulle oot lapamato josta mun tarvii päästä irti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s