en mä haluu

mä en haluu
en osaa mitään nyt
kaikki ajatukset, sanat ja muut
mun rinnoiltani ehtyneet
enkä osaa sanoa edes syytä
on edessäni iso vyyhti

miksi on yöperhosia
miksi ne viihtyvät valossa
eikö niitäkin jo ärsytä
olla yhtä isoa ristiriitaa
eikä elämällä mitään syytä

tuo minulle se keidas
jossa lietteen seasta
minun rinnoilleni kapuavat
kaikki ne maailman aatteet
joiden myötä alunperinkin eksyin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s