jumala

ajattelin joskus että
jossain tuolla ylhäällä
on ehkä jokin jumala
rukoilin sitä
eikä se koskaan vastannut

sitten se alkoi yhtäkkiä puhua minulle
useilla sanoilla ja monilla kielillä
eikä kukaan muu kuullut sitä
ja kun yritin kertoa niistä asioista
ihmiset vaihtoivat katua
saatoin vain omia ajatuksiani katua

ja sitten minut kärrättiin vankilaan
sisällä seinät valtavat
ne sanoivat että ne auttaisivat minua
mutta miksi auttaa
kun ei minussa ollut mitään vikana
minusta oli oikeastaan tullut jo jumala

alamaiset eivät tajunneet, kurjat
mutta minulla oli päässäni ne kaikki ajatukset
joita kirjoitin paperille niin
että kirjoitettiin pian temppelin seiniin
etten saisi virikkeitä laisin
etten jäisi liiaksi siihen maailmaan
jossa parantaisin syövän ja keksisin teleportin

minä en voinut ymmärtää
minähän olin jumala

nyt minuun pistetään lääkkeitä
ja olen tajunnut
ettei ole lainkaan jumalaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s