minussa on syy

olen ollut tässä monta kertaa ennenkin
en muista sanoja mutta sanoin ne kuitenkin
hiivin pitkin ajatusten raunioita
ja kuuntelin niin pitkiä, äärettömiä öitä

näytin kasvoille valuneet arvet ja kuopat
heijastin seinään sopimukset ja
heitin perään sopat
savussa versoi jotakin
pientä

olen ollut kauan tässä
viestejä menneisyydestä
elämässä
sopiiko jos hetkeksi pääni tähän painan
näetkö, ettei se aiheuta vaivaa

sillä minä en aiheuta vaivaa
minä olen pieni aivan
maailma edessäni luhistuu
ja minä siinä muassa kuihdun
minussa on syy

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s