traumatytön alakulo

missä sä oot
oon hankala ja vaikee
missä sä oot
en pärjää, tarviin sua nyt
tule ja silitä mua ja sano
että haluut olla siinä vaan
etkä paeta omia ajatuksiasi
toiseen syliin, toiseen maailmaan

mä tiedän olevani ihan hupsu
mut kai mä oon niin traumatisoitunut
että kaiken lisäksi itseänikin pelkään
pelkään sitä että oot lähellä
ja yritän työntää sua kauemmas
mutta juuri silloin toivoisin sun jäävän
lähelle tulevan ja siihen vain jäävän

sanottaisi ei sanaakaan
mutta lämpö välillämme
haihtua ei saa toisen silmiin
eikä valua alas viemäreihin

rakastatko mua
vai onko kaikki
todellistakaan?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s