mä vihaan lenkkeilyy

vittu että mä vihaan lenkkeilyä
ei saatana, ei vaan tunnu hyvältä
yritän vähän juoksuaskeleitakin ottaa
mut heti alkaa vaan pohkeita pakottaa
ja rakot jalkoja sakottaa
saatana että vituttaa

mut mä oon päättänyt
että nyt on kunto kohta kohdallaan
en enää jaksa maata sohvan pohjalla
ja yskiä vuoden kuudetta flunssaa

mut vittu että on hankalaa
ja tuntuu pahalta vatsassa
ja rahka maistuu kans tosi ällöltä
ja vastaan tulee vaan fitnessbeibejä
mä oon niin paska tässä

mut mä en luovuta, perkele
juoksen vaikka verta oksentaen
koska nyt mä oon sen päättänyt
ei elämäni lopu vielä liian aikaisin
mulla on liikaa vielä tehtävänä
että antaisin itseni jo nyt rapistua
kohta mä oon kunnossa

lupaan sen paitsi itelleni
myös noille vitun lenkkipoluille
saatana

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s