näin unta elämästä joka ei ollut omani

näin unta päivisin
näin unta iltaisin
en halunnut olla läsnä
pelkäsin elämää

olin vain ajatusteni kanssa
kuljin kauhistuneena pitkin seiniä
vilkuilin olkani yli ja olin varma
että jossain oli mikrofoni
ja että minä olin varmaan
jollain listalla, sellaisella
johon merkataan hallituksen viholliset

lääkkeet huuhdoin viemäriin
tai purkillisen heitin huiviin
itkin ikkunalaudalla istuen
annoin vaatteideni kastua
voimasta surujen

näin unta elämästä joka ei ollut omani
siinä hymyilin ja oli olo kotoisin
ja kun käyskentelin mieleni teitä
onnellisena katsoin itseäni enkelinä

lepositeissä
vihdoin palasin
maailmaan, joka kerran oli auki
tänne jäin
vaikka vaikeaa riitti
mun oli pakko katsoa läpi se kortti
mahdollisuus sittenkin olla tässä nyt

ja mä onnistuin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s