devotion

sinun huulesi maistuvat formaldehydiltä
sinun ajatuksesi arkoja aihioita
sinun kätesi kosketus jossakin muualla

kuinka osaisit sanoa ääneen
sanat jotka mielessäsikin hakevat paikkaa?
kuinka uskaltaisit puhua tuuleen
kun tiedät se vastaavan?
kuinka hauraaksi ihminen laantuu
kun yksinäisyys korventaa
ja kuinka pieneksi muuttuu minuus
kun toista pelätä saa

minä olen täällä yhä
en ole menossa minnekään
kerro minulle omin sanoin
mitä ikinä tarvitsetkaan
ja minä annan sen sinulle
niin kuin itsenikin antanut oon
sille on englanniksi kaunis sana
se sana on devotion

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s