mä vain juoksen pakoon omaa itseäni

minussa ei ole enää lainkaan mistä ottaa kiinni
olen elastinen, plastinen, juoksen kuin viini
ja hiljalleen väsytte juoksemaan perässäni
ja mun vauhti on kova, se huimaa päätä
mulla ei ole päämäärää
ei suuntaa, ei mitään suurta suunnitelmaa

mä vain juoksen pakoon omaa itseäni

eikä siinä auta vaikka kuinka yrittäisitte
ymmärtää, pysäyttää, rauhoittaa
mä vain juoksen kahta kovempaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s