nimetty

pidä pääsi kylmänä
sillä huipulla tuulee
ei ole helppoa olla siellä
missä itsestäänkin liikoja luulee
missä kaikkea tulee epäillä
eikä ole säädyllistä säätä

anna minulle aikaa olla minä
anna minun käsitellä asiat
anna minun huutaa ja olla vaiti
anna minun tehdä niin kuin parhaiten taidan

pidä hehkusi liekissä
pidä valosi spoteissa
pidä itsestäsi kiinni maailman pyörteissä
ja rakasta koskaan mitään vaatimatta

äläkä koskaan nimeä minua viholliseksesi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s