tänään minä rikoin sen lupauksen

eilen annoin sinulle lupaukseni
tänään minä rikoin sen
en ollutkaan siinä kun pyysit mua
olin mennyt jo, jättänyt portinkin auki

minä pakenin
luodit väistääkseni
minä juoksin minkä kintuistani pääsin
jottet enää mua
sanoillasi raiskaisi

minä annoin kaiken mitä mulla oli
eikä sekään riittänyt sittemmin
siksi minä juoksin pois kun voin
en enää jäänyt allesi kitumaan

eikä mikään mitä yrität enää uikuttaa
saa mua vannoja uudestaan vannomaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s