sallikaa se minulle

minä teen kaiken väärin
kaikki on minun vikani
minä en osaa sanoa
oikeita sanoja
enkä vaieta oikeissa kohdissa

minä olen kaiken pahan alku ja juuri
syy ja seuraus ja jokaisen huolen johdin
minun vuokseni maailma seisahtuu ja kyyneleet valuvat
minä olen hankala ja kai myös katala

minä olen viallinen ja väärä
minä olen syntynyt virheeksi
minä olen huono ja heikko
ja minun vuokseni turhaudutaan joka päivä

minä olen surkea ja hauras
minä olen ankea ja vaaraksi

antakaa se minulle anteeksi
ja sallikaa minulle minun epävarmuuteni

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s