valani

mä en halua että sä ikinä luulisit
että sua mistään ikävästä epäilisin
mä haluan sun aina tietävän
että mitä ikinä mun päässä ongelmana liikkuukin
se on mun ongelma ja jos voisin
sut sen ulkopuolelle sulkisin

mutta ajan myötä minäkin vihdoin opin
mitä tarkoittaa kun kohtaa kovin
sanoin ja teoin näkemällä kaiken
se sattuu ja ravistaa
mutta sen jälkeen mä olen valmiimpi kaikkeen
ja jokainen uusi päivä on uusi ensimmäinen kerta
siihen asti, että olemme vihdoin sujut
menneisyytemme kanssa
opimme katsomaan itseämme niin kuin pitäisi katsoa
toista silloin kun näkee sen nauttivan kosketuksesta

ja haluan sun tietävän
etten sulje sulta pois mitään
sillä sinun olen niin hyvässä kuin huonossa
kaikessa kauneudessa ja kauheudessa
ja sinua, sinua rakastan
niin kuin rakkauden voit vain tulkita
ja sinun on maailmani ja minun totuuteni
jos sallit minulle minun ihmisyyteni
vajavaisuuteni ja ajoittaisen rappioituneisuuteni
silloin saat minut ikuisesti omaksesi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s