osoitan sormella rampaa

huominen on vain luomisen
sivutuotteena tullut harha
se painaa mun päätäni rintaa kohti
ja aavistaa mun kauneuteni takaa
iskevänä lyövän pettymyksen aallon

heitän aalto-maljakon seinään ja
ajan autolla kaupan seinään ja
sytytän naapurin roskakatoksen tuleen ja
sotken pehmiksellä kassan hihnan

osoitan sormella rampaa
tuijotan metron eteen
kompastun liukuportaissa
ja daivailen ihmisten hiuksissa

joku voisi sanoa että mulla on jokin hätänä
mutta mulla ei ole mikään mitenkään vialla
oon täysin hyvävointinen ja paremmassa kunnossa
mut nyt on mun aikani elää hetkessä

hetkessä
hetkessä

kaikki on kiinni niin pienestä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s