elämässä kii hei

tapahtuu paljon asioita
oon aika paljon kännissä
joskus se on hauskaa
ja toisinaan taas ei
mutta nyt on hauskaa
mitä väliä millään

syön ehkä joskus ensi viikolla
nyt tää pulimeno vie naista taas
mutta kyllä mä oon ihan elämässä kiinni hei
hei kuule hei

mäki olin joskus melkein jotain
sillei kirjotin paljon ja tiiätsä
olin kaunis ja lempee
ja mulla oli kaupungin komein mies

mut kyl mä täällä edelleen nauratan muita
jotkut varmaan hihkuu vaan kohteliaisuudesta
mut niinku kyl mä oon ihan hei elämässä kii
tää baari aukee joka päivä ysiltä
hei niin
kuka maksaa seuraavat?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s