voinko vain hetken olla ja unohtaa?

joo joo haistakaa vittu sitten niin
kai tää oli ihan odotettavissa
että tässä käy niin
mutta mä en oikeastaan osaa tuntea edes surua
koska oon niin täynnä mua itseäni typerryttävää onnea
enkä tiedä miksi sä oot sammuneena tuolla
mutta me voidaan silti yhdessä luoda uusia todellisuuksia
ja sanoa kaikille lisää kirosanoja
ja hankkiutua ongelmiin
ja itkeä vähän sitten kun tuntuu siltä, niin

mutta mä olen ihan vitun väsynyt itkemään
en enää jaksa tätä samaa vitun spiraalia
voinko vain hetkeksi kaiken unohtaa
ja katsoa sun kanssa samaa sekavaa maisemaa

voinko vain hetken ajan olla ja unohtaa?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s