yritä ymmärtää

mä en tajua mitä vittua täällä tapahtuu
mutta sen tiedän ettei kaiken pitäis mennä näin
vaan sun pitäis tykätä tästä ja mun kans
ja kaiken pitäis mennä helpoimman kautta
mut miks mikään ei mee?

tää on kaikki niin hankalaa jotenkin
katsotaan hirveesti iltalehtien kaikkia nettisivuja
ja kuvitellaan meille kaikenlaisia taruja
mutku ei elämä oo niin helppoa
kaikki on yleensä vähemmän mustavalkoista

miksi mä silti mietin kaikkea
vaikka sä olet siinä vieressä
koko ajan kertomassa
ettei ole mitään hätää missään
kai mä pelkään väkivaltaa

muttaku et sä edes halua mua satuttaa
mun pitäis ehkä päästä näistä mun peloista
mut se on hankalaa
yritä ymmärtää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s