rakkausjuttuja

mä haluan kantaa kaikki raskaat tavarat ylös portaita
koska jos kompastuisin
en joutuis menettään sua
vaan saisin itse kuolla
ja sä voisit jatkaa sun elämää
koska ihan eniten mä aina pelkään
että sä joudut jäämään yksin ja että mä en saa mitään

mä oon niin peloissani koko ajan
koko ajan joku ympärillä kyttää
ja kaikki on niin helvetin hämärää
mutta kun sä oot siinä
niin kaikki on parempaa
älä koskaan rakas katoa mihinkään

vaikken mä aina osaiskaan olla just sitä mitä pitää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s