mun versio taivaasta

lasken matkalla
kuinka monta lyöntiä
mun sydän voikaan
jättää välistä
kun näen sun vielä
viipyvän silmieni
usvaisessa otteessa

ja sanovan sanat
täysin oikeat
täytyy hymyillä
yhä ylemmällä

jalat rehdisti
irti maasta
näen sun olevan
mun versio taivaasta

olethan siinä yhä kun herään
ja saanhan viereesi
kallistaa pään

2 kommenttia on “mun versio taivaasta”

  1. Maarit sanoo:

    ”jalat rehdisti
    irti maasta
    näen sun olevan
    mun versio taivaasta”

    Oi. Upeasti kirjoitettu. Jopa tällainen kyyninen, katkera, paatunut ihminen rakastui :))


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s