sä et pelkää mitään ja siksi mä rakastan sua

sinussa on voimaa ja valoa
saat minut tuntemaan paloa
elinvoimani palaa ja se
tuntuu lujaa
ei enää kaikki olekaan mustaa

sä tulit siihen mun vierelle
ja jäit lupaa kysymättä
aamulla keitit teetkin liedellä
ja tahdoit minut tunnistaa
joukosta kaikkien niiden muiden
ja omaksesi tunnustaa
etkä säikähtänyt sitäkään
kun sanoin: mua ei voi omistaa

sä katsoit mua vihreillä silmilläs
ja tiesin, että jäisin tähän iäksi
mä vilkuilen olan yli vain harvakseltaan
koska suhun, suhun mä saatan luottaa

sä et pelkää mitään
ja siksi mä
rakastan sua

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s