mikä tää kamala kammottava juttu oikein on

mikä tää helvetin möykky keskellä mun rintalastaa oikein on
mikä tässä painaa ja saa mut tuntemaan että maailma luhistuu kasaan
mikä tää tunne on kun pelkää että ei saa henkeä enää

mikä tää pelko on joka mua ajaa sellaiseen olotilaan
jossa en näe mitään ja laitan kädet korvien päälle
ja tuntuu että oon haiden keskellä jossain jäiden alla
enkä pääse sieltä pois
en itkemällä, en huutamalla

mikä kamala kammottava juttu on mun aivoihin pesiytyny
kun se saa mut käyttäytymään tällei, näin
ja laittaa mut näkemään mielessäni kaikkien läheisteni kidutuksen
ja toivomaan että mulla olis älyn sijasta kidukset

eikä tää olo mee millään pois
on kuin eloni jo eletty ois
jotain rauhottavia saan
mut en tahdo niitä
ku haluun vaan olla kunnossa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s