ei elämä mennytkään aivan niin

kaikki mun ystävät
joko menevät naimisiin
tai saavat lapsia
mä esittelen instagramin
kuin uuden poikaystävän
ne kaikki nyökyttelevät kohteliaasti
vaivaantumiseen asti
sanovat, että kyllä se sunkin elämä siitä vielä
muuttuu iloiseksi, kyllä siinä käy niin

ne oli ne samat ystävät
jotka aina vannoivat
etteivät koskaan ryhdy äideiksi
että naisasialiike tai ruokavalio tai muu sen saneli
että aikoisivat vain seikkailla maailman ääriin
heittivät huiviinsa nappeja, joivat aamuun asti shotteja

ja mä aina vannoin
että musta tulee nuorena mutsi
että saan lapsia ainakin viisi
ja että mulla olis avioliitto
ja ne nauroivat, että hah hah haa
eivät voineet kuvitella mitään tylsempää

ja nyt ne kaikki ovat siellä
minne mä en yllä
pitävät sylissään vauvojaan ja
väsyvät arkeensa
samalla kun mä bailaan
mallipoikien kanssa
pintaliitobaareissa

tunnen oloni niin surkeaksi
vaihtaisin kahdessa sekunnissa osani
mutten tiedä mitä mun pitäisi tehdä toisin
jotta heidän kohtalonsa saisin
joka alunperin minun oli aivan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s