hän joka odottaa

laitoin avaimeni kiinni heliumpalloon
sitten päästin sen irti taivaankattoon
ja päätin, että se joka portilleni tulee
avaimenperässä olevan osoitteen kanssa
se saa minun sydämeni kokonaisuudessaan

ja minä odotin
odotin
odotin
jätin portinpielen johdattelevasti raolleen
ja lisää odotin

istuin ikkunalaudalla tuntikausia
ja katsoin kuinka vaihtuivat vuodenajat
kuljettivat postilaatikkoon kirjeitä toistasataa
ja minä vain odotin
häntä jolla käsissään olisi avain

odotin
odotin
odotin

mutta kukaan ei tullut
oli heliumpallo pudonnut koskeen
ja minä yhä odotin niin että kun vihdoin lopetin
olin jo muuttunut usvaksi, tomuksi
kadonnut pohjavesiin itsekin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s