populaarikulttuuri on mun uskonto

populaarikulttuuri on mun uskonto
kaikki kelpaa
ja hbo on mun h2o
tony soprano keittää dexterin kaa mulle soppaa
don draper kirjoittaa kuitin
hank moody näyttää pari juttuu
ja sons of anarchy pörisee koko voimallaan

l-koodin eukot luulee, et oon lesbo
kylmä rinki hiostaa
ja kohta tää on csi lahti
sitten vähän mullan alla
sinkkuelämää
kunnes ihmebantu mut kuolleista herättää
ja ketonen ja myllyrinne, ne vaan itkettää
mut ne on onnen kyyneleitä
vai mitä sanot, dr. house?

aina silloin kun en kato teho-osastoo
niin helikopteri putoaa mun päälle
oon samalla muodollisesti pätevä
ja puhtaat valkeat lakanat
roikkuvat kuivumassa tuolla langalla

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s