olen käynyt syvimmällä ihmiskunnan pimeydessä

olen käynyt syvimmällä ihmiskunnan pimeydessä
olen nähnyt kaikki ne rotat ja käärmeet
olen katsonut vierestä kuinka kerran viekkaat
romahtavat lopulta vihaisina vaaraan

tarttuvat haikeina harhoihinsa
kiistävät todellisuuden
elävät valheessa
eivät ymmärrä pelätä
tai ehkä eniten pelkäävät

olen katsonut heitä silmiin
saanut selvää silloin kun olisi ollut helpompaa
olla tajuamatta, ymmärtämättä
kun olisi pitänyt suorittaa eutanasia
olenkin silittänyt heidän karheaa turkkiaan
ja ruokkinut parhailla paloilla

mutta se tie ei pitkälle vie
siellä jossain koittaa vielä
pysähtymisen raskain osuus

tajuaminen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s