valuvikainen ihminen

ehkä jossain toisessa maailmassa
elää ihmisiä, joiden tapana on olla
kaikkea muuta kuin inhimillisiä
jotka eivät koskaan sano, tee, ajattele
mitään väärää, ikävää

ehkä sellaisia ihmisiä on vielä jossain
jotka valuvat elämän sattumaa
joiden poluista ei ainakaan komediaa saa
jotka hiihtävät kouluun kesät talvet
ja joiden osa on kunnioittaa

kun minä olen vähän valuvikainen
tällainen säälittävä, nolo ihminen
ei minusta olekaan sellaiseksi
täydelliseksi
minä olen vain osieni summa
lapsuuteni kasvatti ja olojeni orja

miksi mä haluan yhä olla se jonka osa
on olla aina virheetön, aina pyhä
kun ei sellaista löydy kuin sieltä
missä maa on syvä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s