illuusioiden maailma

älä kerro, älä paljasta
otan mieluummin pehmeän unelman
älä selitä, älä yritä
olen autuaampi ilman tietoa

esitä edes kuuntelevasi
olen mieluummin osa kulissia
kuin yksin tällaisessa maailmassa

älä saa mua kirvelemään
älä laita ovea avaamaan
silloin kun siellä on
joku merja kertomassa
mulle totuuksia sinusta
ja teidän rakkaudesta

olen mieluummin täynnä unelmia
haavemaailmoja, utopiaa
älä saata särkeä minun maisemaani
anna kaiken jatkua ennallaan
otan mieluummin valheellisen onnen
kuin raadollisen toden

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s