mut mun voimat käyvät vähiin

mä tahdon virtaa, virtaa
voimaa, voimaa
energiaa
mä tahdon jaksaa, jaksaa, jaksaa
tätä elämää

mut mun voimat käyvät vähiin
en ehkä kestä enempää
jännitteet paukkuvat yli
ja tekee kipeää

mä tahtoisin olla astronautti
valita kartalta maan
kipristellä kuulaina aamuina
säröille iskeä vain savea pajalla

mut mä en tiedä enää mitään
tulevaisuus näyttää hauraalta
odottaa mua jossain kaukaisuudessa
entä jos en jaksa enää kerätä voimia?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s