minun päässäni aina menossa makaaberit bileet

entäs jos sisuskaluni toimivat
mutta sieluni on musta
odotan suuren valheen paljastusta

aseita olen jakanut
jo sadoittain heille
jotka toivovat saavansa
kerrottavakseen kalavaleen

luojani on merenvihreä tai keltainen
virheeni verenpunaisia pisaroita
niitä tihkuu monista ihoista
ja myötätuntoni vain usvainen harha

sillä minä olen astunut pimeään
minä olen mennyt nimeämään
palatseja, valtakuntia
ja ottanut liiankin kanssa osumia

kiiltävät pinnat eivät houkuta
en saa mistään mitään tunnetta
valaan päällä ratsastaessani
tunnen alakulon vyörynä ylläni
se viettelee kuin vielä yhdet
ja kipristelee kuin juorujen hileet

minun päässäni aina menossa
makaaberit bileet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s