jos sä rakastat mua

jos sä rakastat mua
sä annat mun mennä
jos sä todella tahdot mut
sä annat mun olla
en oo mikään nollasta sataan kiihtyvä kone
joka tärisee sun allasi
olen verta ja lihaa
ja toisinaan ihana

jos sä vingut vielä lisää
en tiedä, mitä siitä itää
voit syöstä mut rappioon ja tuhoon
kohkaamalla itseäsi enemmän uhoon
sun kasvoillesi jähmettyy
rankan miehen ilme
mutta mulla on sielussani
tietäväisempi virne

anna mun mennä
ja herätä hikisenä
omiin pelkoihini
ja yksin jäädä
kulkemaan tulikiven päällä
mene jo nyt koska mennä osaat
mene

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s