itsestäänselvyys muille, uutta minulle

nyt vasta ymmärrän
kuinka surullinen
olin koko viime syksyn
koko viime kevään

nyt vasta tiedostan
kuinka vähän olin
oma itseni
nyt vasta käsitän
kuinka vallan itsestäni
annoin muille

nyt vasta huomaan
kuinka hienoa on
olla minä

nyt vasta tajuan
läheisriippuvuuteni
nyt olen päästämässä irti
ymmärtäen rajani

eikä nyt ole yhtään sen huonompi nyt
vaikka se ei ollutkaan viime vuonna
nyt on oikea hetki oppia ja opetella
ja nyt on oikea hetki löytää itsensä
ei ole koskaan liian myöhäistä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s