niin voimaton oon edessä ränsistyneen talon

ja mä haluaisin sanoa niin monella tavalla
kuinka pahoillani kaikesta oon
haluaisin jakaa tän hetken sun kanssasi
mutta voimaton kaikesta oon

oot se jonka sylissä mieluiten maailmani jaan
ja kun kärsin, teen sen tahallani taas

ja mä haluaisin nähdä kuinka veri virtaa
kuohuu sisällä sukupolvien mittaisena ikävänä
mutta salpa karkeasti kiinni pysyy
ei väliä, kuka ovella kysyy

ja jos ojaan kaadun kasvot edellä
haluan sun päälläni hyppivän
koska jotkin virheet eivät opeta
ja joskus on liian myöhäistä perääntyä

niin voimaton oon
edessä valtavan talon
joka ränsistynyt on

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s