minä palan nyt loppuun

minä palan nyt loppuun
sovitaanko niin
minä en enää jaksa
nyt riittää, vittu saatana

eiköhän tässä ole taas
tullut tehtyä kolmen hommat
kuuden tunnin sängyssä pyörimisen jälkeen
aivot yhä tulessa

nyt ei kyllä ajatuskaan lomasta lohduta
mun pää käy ylikierroksilla
näen silmissä kaavakkeita
lappuja lippuja deadlineja
työkone savuaa ja päässä
post-it-laput olemasta lakkaa
silkkaa loppumattomuuttaan

minä palan nyt loppuun
ja jäähdytysnesteestä
saa alkoholismin ja syövän
katsotaan asiaa uudestaan
sitten kun on seuraava pyhä
että olenko jo palannut
vai lataamossa yhä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s