syylliset

mutta mikä hetki se on
kun lakkaan olemasta
syyllinen kaikkeen
mitä voi sanoa
maasta tai taivaasta

mitä minä tein väärin
ja toiset oikein
miksi minä olen huono
ja kaikista heikoin

miksi minun kylläni on ei
ja toiset oikeutettuja
kaikkeen
miksi minä en saa näyttää
mihin minusta on
miksi minun pitäisi
olla onneton

tarvitseeko tätä vielä kolmatta kertaa
vääryydellä ja väkivallalla niittää
eikö se jo riitä että minä itse tiedän
että kaikessa ei voi pääni päällä
lukea kirjaimin syyllinen
useimpiin tilanteisiin tarvitaan kaksi
jos et ollut tietoinen

miksi minun pitäisi itseäni surkeana pitää
kun et ole vahvin kaikista sinäkään

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s