uniikit lumihiutaleet

mun pitäis kai olla solidaarinen
mut se on tosi vaikeeta
ku oon lähinnä pettyny ja vihainen
en oikein tiedä, miksi
mutta mua vituttaa kun ihmiset
eivät löydä itselleen paikkaa
eivätkä itseään suostu kohtaamaan
oon hirveen ikävystynyt
kun kaikki juoksevat
samaan väärään suuntaan
toistelevat sanoja
jotka merkitse eivät yhtään

mitään ei oikein
kukaan saa aikaan
kaikilla kiire
huutaa ja jauhaa
saavutuksista
jotka tapahtuvat
joskus tulevaisuudessa
tai ehkä niiden päässä

miksi mua ärsyttää
olenhan samanlainen
miksi ketään syyttää
lampaita lienemme kaikki
liemessä jossa jo
osa meistä kelluu
mutta mua hirvittää
miksi muut ei näe tätä
osoitan keisaria
muttei kukaan huomaa
eikä kuule mun raivoa

enkä mä olekaan samanlainen
olen tarkkaillut liian kauan
nähnyt, mistä kaikki tää siintää
mutta ennen kuin saan sen puettua sanoiksi
kaikki ehtii muuttua
ja sekin hirvittää

elämä on valtavan ihanaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s