sit kun me tutustutaan

sit ku me tutustutaan
on tärkeää että tutustut muhun
ja mun elämäntapaan

ja että tapaat mun ystäviä
niitä oikeita, jotka ei väitä valheita
tai kerro mun heikkouksia
vaan saan itse näyttää ne sulle
kun on sen aika

ja kun me tutustutaan
haluun, et sä saat musta oikeen kuvan
ja kuulet tarinoita mun historiasta
ja mun unelmista
ja mun totuuksista

niin ei sitten tule yllätyksiä
vaikka tahdonkin sut yllättää
päivä päivältä
yhä uudestaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s