aikansa tuote

kuinka aavistaa lopunajan merkit
niitähän saarnaavat vain liisat ja erkit
jossain kansanradiossa
miten nähdä, että tästä ei seuraa hyvää
ihan kaoottista tää on kaikki yhä

mä tunnen oloni niin sekavaksi
kuljen pitkin seiniä
herään aamuun iltakuudelta
juon pohjaa mun tulevaisuudelta
ja tärisen kassajonossa

eikä mulle puhuminen auta
ei mikään muuta tätä kaavaa
kun ei mua itseäni huvita
mitään saada aikaan
saanko vajota tähän paikkaan
kadota tähän aikaan

olin mäkin joskus nöyrä
ja heti perään uhosin
mun piti valloittaa koko maailma
mut sitä ei tapahtunutkaan

kauhean surullista ja kamalaa
mä oon vaan tän medioituneen
aikani tuote
älkää mua syyttäkö
jos painun suolle

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s