jollei se jo myöhäistä olisi

et voi sorvata muovia ilman käsiä
minä vaihtaisin surun toivoon
jos se mahdollista olisi
minä lähtisin hetkessä
jollei se mahdotonta olisi
mutta minä olen tässä
tiskillä uunituore leivos
et voi räjäyttää ilotulitteita juhannuksena

minä kulkisin läpi tulen ja jään
lauluja laulaisin niin kauniita
että itkisivät lisäkseni
kuolleetkin

et voi kastella varpaita laiturilta
minä kulkisin vaikka läpi
nihkeimmän jorpakon

jollei se jo myöhäistä olisi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s