ajatusten synkkä virta

mä en jaksa tätä psykopaatosta
en jaksa ajatella mun jokaista aatosta
miksi niitä mietteitä ilmestyy mun päähän
en enää jaksa sitä
voisiko vain olla ajattelematta koskaan mitään

mä en jaksa tätä vitunmoista spiraalia
enkä sitä, että kun yritän hengähtää
jostain takavasemmalta taas ajatus tulee
ja alleen jyrää

olisin niin mieluusti vain aivan hiljaa
lobotomian saaneena, sähköshokkihoidoissa
mutta mun täytyy ottaa tästä kaikesta vastuu
tehdä se, vaikka päässä kuinka napsuu

mun täytyy opetella olemaan vaan
ilman että siihen täytyy sotkea mitään sen suurempaa
mutta kun jokainen hetki on kohtalokas kuin
loppukevään pitkittyvät yöt
ei silloin kysytä, kuka kädestä syö

näistä ajatuksista väsyneimmätkin
saavat minut aina havahtumaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s