liian hyvä laastariksi

sä oot liian hyvä laastariksi
en tahdo sua satuttaa
en oo vielä valmis mihinkään
eikä siihen auta kuin aika
älä jää mua odottamaan

en osaa vain hengailla
vaikka kuinka olisitkin mukava
koska mä kaipaan jotain pysyvää
sellaista, että oikeasti välitän
ja asetan itseni alttiiksi ja
toivon toisenkin tekevän niin
sen takia en ryhdy mihinkään
mistä en oo varma
vaikka joskus tuntuu
että kaikki mun ympärillä
tekevät niin

mutta mä en ole yksi niistä
mä tarvitsen mun oman tilan
eikä ihan kiva tai
liian kiva vain riitä
kun pitää voida tuntea
että kyllä se siitä
ja ajatella muutakin kuin että
kuinka se exä olikin ihana ja paras
samalla kun vieressä olisit sä
kaikkesi antavana ja ihanana

sä oot liian hyvä laastariksi
en siksi sua ota siksi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s