älä yritä enää mitään

älä yritä pysäyttää minua nyt
olen vaivihkaa elämään selvinnyt
älä käännä veistäsi turhaan
et arpeni läpi pääse enää

voit ottaa yhteyttä
koettaa soittaa
minut takaisin voittaa
mutta kerron sinulle salaisuuden
sanasi merkitsevät enää niin vähäsen
että voit mieluiten vaikka
tyhjällä hautausmaalla huutaa
sielläkin on enemmän ihmisiä
joita sun juttus vielä kiinnostaa

sä et enää saa mua pauloihisi
mä olen jo niin paljon vahvempi
et enää saa mua kiikkiin
koukkuun etkä naruusi
mä olen vahvempi
enkä tarvitse sua mihinkään

älä turhaan luule mitään
sillä sitäkään vähää
et minulta tule saamaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s