tositarina

mä tunsin sut paremmin kuin kukaan
enkä siltikään tuntenut sua lainkaan
mä kai luulin olleeni erityinen
sun ainoa, oikea nainen
totuus on tarina toinen

mä uskoin olevani aivan kaikkea
mistä uneksit, mitä halusit
koska sä olit sellainen mulle
virheinesikin läpikotaisin

ennen kuin otit ja hajosit
kaikkeen outoon kajosit
merkitsit mulle niin helvetisti
että siksi se sattuikin
niin pirun paljon, liikaakin
kun kaikki edestämme romahti

emme enää saa niitä aikoja takaisin
tuskin sitä kumpikaan haluaisikaan
on tapahtunut liikaa
elämä viipyilemättä eteenpäin soljunut
en ehkä ole onnellinen tässä ja nyt
mutta tulen voimaan paremmin

eikä sua voi tuntea kukaan
sä et päästä lähellesi ketään
katsotaan, kumpi meistä
romahtaa ensin
jotenkin jo etukäteen sen tiesin
että tässä tulisi käymään
aivan juuri näin

tarvitseeko tarinan olla uskottava
riittääkö, että se on tosi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s