mä vihaan sua

mä vihaan sua niin paljon että mun rystysistä lähtee väri
mä vihaan sua niin paljon että jos tulisit vastaan
en tuntisi itseäni
mä vihaan sua niin paljon että kun iltaisin suljen silmäni
sut kuolleena nään
mä vihaan sua niin paljon että kun rakkaudentunnustuksiani muistelen
kaipaan anestesiaa ettei mun tarttis muistaa lainkaan
kuinka alttiiksi asetin itseni kaikelle sille
mitä lopulta teit minulle

mä vihaan sua niin paljon että mun viha vyöryy yli
se purkautuu ukkosena joka jylisee sun päälläsi
mä vihaan sua niin paljon että päällesi sylkisin verta
etenkin jos mulla olis hiv
mä vihaan sua niin paljon että kun seuraksesi ikävän saat
se kuristaa sut hengiltä
mä vihaan sua niin paljon että jos kastautuisit meressä
mä päällystäisin sut jäällä ja kalliolla
mä vihaan sua niin paljon että siitä varmasti sydänkohtauksen saan

mä vihaan sua niin paljon koska vihaan itseäni sen takia
että lähdin sun matkaan, annoin sun ottaa musta vallan
mä vihaan itseäni rakastuneena
mä vihaan itseäni ylipäänsä
mutta aivan eniten mä vihaan sitä
miten saat mut tuntemaan näin vahvasti
mä vihaan sua niin paljon koska sä vihaat itseäsi
mä vihaan koko vitun maailmaa

mä vihaan sua

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s