katkeruudesta

mä oon niin täynnä vihaa
ettei tämä ole enää todellista
pitäisiköhän mun ilmaista
tätä vielä jotenkin selkeämmin
toisaalta mikään ei kyllä sitä muuta
että sä olet niin sekaisin
ettet koskaan omassa toiminnassasi
mitään ongelmaa nää

jos jostakusta saa oikeasti käyttää
muotileimaa narsismi
niin sinuun otsaan sen
kissan kokoisilla kirjaimilla tatuoisin

olisi pitänyt uskoa kaikkien puheita
olisi pitänyt olla jotain muuta
mutta minä olen minä
heittäytyvä hölmö itseni
joka uskoi sun puheet kuin uskoo
toipuva alkoholisti jumalaa

kukahan sun ansaan seuraavan kerran lankeaa
toivottavasti se yhtä nopeasti kuin minä lopulta tajuaa
että sä olet niin vitun sekaisin
niin vitun hauras pieni lapsi yhä
ettei sun kanssa kannata lämmittää edes sänkyä
siitä saa vain sydänsuruja

sä et ikinä ole ollut mun sielunkumppani
koska mun sielu ei ole noin vitun rikki
et sä varmaan koskaan tajua mennä itseesi
olet sairas ja sellaisena pysytkin

jonain kertana saattaa taivas niskaasi romahtaa
sinä päivänä taidan katkeransuloisesti naurahtaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s