minun elämäni jolene

sä tulet ikuisesti olemaan se
jonka kanssa mieheni mua petti
sillä ei ole mitään väliä
oletko mukava tai nätti
mutta minun elämässäni
sä olisit vain elätti
ja mielessäni vain
variksenpelätin

ehkä kaikki on mennyt
ehkä kaikki on kulunut
loppuun asti sulanut
sä et kuulu tähän maailmaan
et mun lakanoihin etkä mun elämään
yritys hyvä kymmenen
mutta toteutus ihan kiva seiskapuoli
mene nyt, ennen kuin kohoaa minuun huoli
siitä, pääsetkö täältä elävänä lainkaan

sun on turha enää yrittää mua saada ymmärtämään
välittämään taikka kiinnostumaan
sä tulet aina olemaan se
joka ei osannut sanoa ei vaikka mielessäsi
minun suruni jo etukäteen näit

enkä sitä anna ikinä anteeksi
olit seurassani kuinka tahansa
kiva ja normaali

ehkä sä olet enemmän mun miehen makuun
ehkä sulla on pehmeämpi katse
ja lämpimämpi kosketus ihon
ehkä sussa on sellaista välittömyyttä
johon mä en koskaan ole kyennyt
ehkä sä olet mun elämäni jolene
vaikka mulla on ne punaiset hiukset ja kalpea naama

en pysty ehkä ikinä, ikinä unohtamaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s