vaaleanpunainen parisuhdeutopia

ei se ole mikään vaaleanpunainen parisuhdeutopia
että haluaa suhteelta uskollisuutta
avoimuutta ja läheisyyttä
se ei ole liikaa vaadittu
sanoi kuka tahansa mitä vaan
mutta jos et pysty siihen lainkaan
en voi omalla kustannuksellani
jäädä sun eheytymistäsi odottamaan

ja jos sä tosissasi väität
että mä tarvitsen takertuvan ihmisen
niin et tunne mua yhtään
oletko koskaan tuntenutkaan
ja mitä te sen muusan kanssa
oikein keskenänne läpikäytte
jos tuollaiseen tulkintaan tulette
että terve parisuhteen malli
rajoittaa ja hajoittaa
en tajua teistä kumpaakaan

susta kun ei ollut juuri muuhunkaan
kuin pettämiseen, tyhjiin lupauksiin
ja kusipäisyyteen
niin miten voit keksiä yhtäkkiä
että mä olin jotenkin sairas ja sekaisin
tai no kyllähän mä sen nyt näen
sä olit itsesi kanssa niin vaillinainen
että sun oli pakko koettaa repiä
mut samaan lokaan

ehkä sä joskus huomaat
että lakkaa kaikki tuo draama
kun itse tulet itsesi kanssa
tasapainoon ja järkeä päin
mutta mä en ole täällä
enää siinä vaiheessa
sun perääsi itkemässä
ei, mä menen eteenpäin
ehkä tämä on molemmille parempi näin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s