nyt vittu oikeesti, naiset

pysähtyykö kukaan nainen koskaan miettimään
miten pitkällä olisimme yleistetysti sukupuolena
jos emme käyttäisi niin helvetisti aikaa
ulkonäkömme ja ihmissuhteidemme pohtimiseen
tulin tänään siihen tulokseen
että voi luoja, kuinka dorkia mekin osaamme olla
kun kulutamme tuntikausia aikaamme
siihen, että mietimme, miksei ilmari-petteri
nyt ottanutkaan yhteyttä vaikka sen olis niin pitänyt
tai mitä sen yhden sanan viesti oikein tarkoittaa
tai miksi se juttelee tuolle toiselle naiselle tuossa
tai miksi se pakenee, kun mä olisin tässä
ja miksi se on tuollainen, miksi se katsoo päin muttei kohti

mua alkoi ihan naurattaa
kun tajusin, kuinka järjetöntä on tämä kaikki draama
nämä keittiöpsykologian luennot ja saarnat siitä
kuinka sillä on vain ollut vaikeeta eikä se siksi ymmärrä
omaa parastaan ja haikailee vaan jotain outoa utopiaa
sen sijaan että tarttuisi kiinni minuun ja kaikkeen mitä meillä olis
ja samalla me sanotaan, että ehkä se vaan pelkää sitä
miten hyvää kaikki voisi meidän välillä olla
ja kuinka se joskus viime vuoden puolella
kertoi minulle, että mä olen ihan hyvä muija

ja sitten mä haukun lyttyyn mun tissit
ja joku toinen olematonta kaksoisleukaansa suomii
ja kolmas sanoo, että vaihtais omat rintansa mun omiin
ja mä sanon sille toiselle, ettei sillä ole mitään vitun kaksoisleukaa
ja sen jälkeen me kaikki ehkä huokaistaan
kunnes palaamme samoja kompleksejamme päämme sisällä ruotimaan

joskus siihen on ehkä syynsä
miksi naiset jäävät siihen ryhmään
joita toiset sanovat tyhmiksi
koska vittu, mitä me oikein odotamme
miksi me vaan täällä yhä istutaan
juomassa hormonitoimintaa häiritsevää kemikaalimyrkkyä
ja esittämässä, ettei olla yhtään tyrkkyjä
mutta heti kun se ilmari-petteri astuu sisään
niin me ollaan ihan lähtökuopissa taas

tässä vitun degeneroituvassa paskalammessa
ei ui kohta yhtäkään järjellistä sorsaa
pidettäiskö edes yksi päivä joskus vapaata
tästä vitun naurettavasta ylianalysoinnista!
niin ja terkkuja vaan ilmari-petterille
että haistapa urpo paska ja ime soiroo
mun ystävät ansaitsevat niin paljon parempaa
kuin tuollaista ameebatason pseudoloistoo

itsekin tyydyn ihan liian usein vain siihen, mitä saan



Jätä kommentti