muuttukaa, mutta minua ette saa

muuttukaa, mutta
minua ette saa
mä pysyn tällaisena
en tarvitse tukea
antakaa mun nuolla haavojani
ennen kuin teen niitä lisää
meihin kaikkiin tässä tarinassa
muuttukaa, mutta
minä pysyn tällaisena
aina vaan

kehittykää, menkää eteenpäin
mä haluan perääntyä, paeta
oma elämäni on niin sekaisin
että toisten omiin käyn
niin että ravistaa se koko
kuplassa uinuvaa ystäväpiiriä
en tahdo kuin juoda lisää viiniä
ja pitää samana minkä vaan
olla aina samanlainen
selittää tällä pysymisellä kaiken
en tahdo mennä eteenpäin
koska se tarkoittaisi luopumista
tästä mihin olen vihdoin tottunut

muuttukaa, mutta minua ette saa
muuttukaa, menkää jo niin kuin
ette enää koskaan katsoisi taakse
muuttukaa, juoskaa ja menkää
mä jään tänne pitämään yllä
sitä, mihin me joskus uskottiin
muuttukaa, hankkiutukaa elämään
tarttukaa kiinni mahdollisuuksiin
kasvakaa, oppikaa virheistänne

muuttukaa, mutta
minua ette saa
minun täytyy tähän jämähtää
niin kuin limottuu syvien vesien poiju
rapistuu majakan seinä
minä pysyn tässä
mikään ei muuttua saa
muuttukaa te muut vaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s