seuraa mua

mä toivon että sä
salaa kaikessa hiljaisuudessa
vahtaat mitä mä teen ja
minne mä meen ja
kenen kanssa mä oon
koska ulospäin oot niin
välinpitämätön
etten halua hyväksyä
ajatusta siitä
ettei sua vaan kiinnosta

toivon, että sä tuut
kellottaan mua

ja sitten valvot vuokseni niin kauan
että tiedät mun turvallisesti nukahtaneen
eikä edes mihinkään ikiuneen
vaan hereille uuteen päivään vievään
kauniiseen, suloiseen harhaan
jonka aikana opin sua ymmärtämään
kun et aina itse osaa olla ymmärrettävä

voitko sä olla mun perässä
vaivihkaa silmät selässä
niin minunkin olisi hyvä olla
kun en joutuisi olemaan se
joka luovuttaa vain ja jää paitsi

paitsi jos sä et oikeastikaan
välitä tipan tippaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s