enemmistön valtauni

mä vietän kolmasosan elämästäni prismassa
toisen kolmanneksen autossa
ja mä äänestän aina sitä
jollaiseksi tahtoisin itse tulla
jos mulla olis rahaa ja nimee
mielikuvien voima on suuri ja pimee

en auta mummoa kadulla
eiköhän joku muu ehdi
enkä sekaannu mihinkään
mikä vaatisi perehtymistä
ei mulla ole sellaiseen aikaa
mutta tiedän kyllä kuka
salkkareissa on ismon kaa
ja miten monta kertaa mun pitäis
liikkua viikossa
että lähtisi nää kilot
jotka saan suklaasta

minua ei hallitse polte vaan usva
en enää syö mikrossa lämmitettävää ruokaa
iltalehti kertoi, että siitä saa syövän
mutta poltan firman pikkujouluissa
salaa tupakkaa sen miehen kanssa
jonka kanssa omaani kertaluontoisesti petän
koska olenhan irti edes kerran vuodessa
kun muut ajat pidän kodin kunnossa
aina silloin kun en ole töissä
tai siellä prismassa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s